Mijn favorieten

Onze diensten

Thuis zijn’ komt in alle vormen, maar het gaat altijd om belangrijke en grote beslissingen. Bij dit soort levensgebeurtenissen heb je een vakkundig iemand naast je nodig die kennis heeft van alles wat er komt kijken bij kopen, verkopen en financieren. Onze werkwijze is helder en overzichtelijk en het plan van aanpak zorgt ervoor dat er geen onduidelijkheden zijn in de stappen die nodig zijn bij het verkopen van je woning.
 
Waardebepaling
Tijdens de waardebepaling bekijken we de woning en geven we een reële waarde. In onze NVM-database kunnen wij de waarde van woningen in de buurt bekijken en de verkoopcijfers zien van woningen in jouw regio. Wij geven je advies voor de vraagprijs.
 
Plan van aanpak
We stellen samen een plan van aanpak op. Hierbij bespreken wij de gewenste verkooptermijn, waarbij we rekening houden met de invloed die dit kan hebben op de opbrengst van de woning. Natuurlijk passen we ook de middelen hierop aan. Als het nodig is, dan zetten we meer middelen in om de gewenste verkoopdatum te behalen. Wij stellen het plan van aanpak realistisch op zodat de doelen ook daadwerkelijk behaald worden.
 
Woningpresentatie
Hoe jouw woning er zo aantrekkelijk mogelijk uitziet voor verkoop bespreken we tijdens de waardebepaling. Als je aangeeft er klaar voor te zijn, plannen we een afspraak met een professionele fotograaf. De woning wordt zo realistisch mogelijk op de foto gezet. Door het gebruik van een groothoeklens en een professionele nabewerkingsstudio is dit resultaat met een gewone camera niet te verkrijgen. Ook worden er 360 graden video’s gemaakt voor een virtuele tour.
 
Extra marketingmiddelen
Naast de middelen die wij standaard inzetten voor de verkoop van woningen, zoals een aankondiging op Facebook, plaatsing op Funda en het maken van een brochure, folder en etalagekaart, kunnen we ervoor kiezen om extra marketingmiddelen in te zetten. Denk aan een advertentie op Facebook speciaal gericht op jouw doelgroep of regio, een advertentie in de krant of een promotie op Funda. Alle mogelijkheden bespreken we tijdens het opstellen van het plan van aanpak, maar natuurlijk kunnen we dit te allen tijde bijsturen.
 
Drukwerk
Voor iedereen die dat wil, hebben wij brochures van de woning beschikbaar. Deze geven wij ook mee aan kijkers na een bezichtiging. Zo hebben geïnteresseerden een goed naslagwerk en kunnen ze thuis alle informatie nog eens rustig nalezen. Naast deze papieren versie is de brochure ook via Funda.nl en onze eigen website te downloaden. Een potentiële koper kan dus altijd bij de informatie. Ook komt de woning in onze etalage te hangen. Bij de start van de verkoop voorzien wij de etalagekaart van het label ‘nieuw’, zodat passerend publiek snel de nieuwe woning kan bekijken.
 
Communicatie
Dit is één van de belangrijkste tools in het verkoopproces. Wij verzorgen het contact met potentiële kopers en begeleiden bezichtigingen. Afspraken voor bezichtigingen worden altijd in overleg met jou ingepland zodat je genoeg tijd hebt om je huis optimaal voor te bereiden. Achteraf word je telefonisch op de hoogte gebracht van de eerste reactie van de kijkers. Ook kun je zelf alle afspraken, terugkoppelingen en documenten inzien via ons klantenportaal “Mijn NVM”. Zo houden wij je optimaal op de hoogte van het verloop van het verkooptraject. Nadat er een koper gevonden is en de onderhandelingen zijn afgerond, gaan wij met je mee voor de eindinspectie van de woning en de overdracht van het huis bij de notaris.
 
Aanvullende diensten
Onze verschillende diensten kun je naar eigen behoefte combineren. Maak je gebruik van meerdere diensten? Dan hebben we extra korte lijnen en ontvang je zelfs een korting op de courtage! 

Aankoop Naast begeleiding bij verkoop kunnen we je helpen bij de volgende stap maar een nieuwe woning. Heb je een woning op het oog? Dan gaan we graag met je mee. We adviseren je over een mogelijke aankoopprijs en voeren de onderhandelingen voor je uit. Onderhandelen is tenslotte ons dagelijks werk; door scherp te onderhandelen verdienen wij onze diensten voor jou terug. Is het gelukt om tot een aankoop te komen? Dan controleren we alle documenten van de verkopende makelaar en notaris.
 
Taxaties – Bij aankoop en financiering van een nieuw huis heb je vaak een taxatierapport nodig. Ook in andere situaties zoals bijvoorbeeld een boedelscheiding of voor fiscale doeleinden moet er soms een taxatierapport worden opgesteld. Wij zijn gecertificeerd NRVT taxateurs en verzorgen deze taxatie graag.
 
Hypotheken Bij een ander huis hoort vaak een veranderd financieel plaatje. Je kunt bij ons terecht voor een volledig financieel advies. In onze financieringsplannen houden wij rekening met de huidige situatie én met plannen voor de toekomst. Zo kom je niet voor verrassingen te staan. Wij verzorgen de nieuwe hypotheek en de begeleiding van dit hele traject.

Deze aanvullende diensten kun je ook afnemen in combinatie met de verkoop van je huidige huis. Zo ben je verzekerd van een gedegen begeleiding in het hele traject en ontvang je ook nog eens een korting op de courtage. Bekijk onze pakketten >
 
 

Actuele rente

30 jaar vanaf:       3.82 %*
20 jaar vanaf:       3.77 %*
10 jaar vanaf:        3.49 %*
 5  jaar vanaf:        3.37 %*

 variabel                 5.00 %*

Bel ons voor advies op maat!
0522-462844


*Rente van 15-04-2024,  uitgaande van maandelijkse betaling van een hypothecaire lening van max.
€ 435.000,- nieuwbouw (NHG) annuitair, looptijd 30 jaar en met energiebesparende voorzieningen naar € 461.100,-. Bron: HDN. Rentewijziging en typefouten voorbehouden.